Klantenservice

Retourneren

Indien u een product wilt retourneren omdat deze defect is of niet naar wens is, willen we u vragen om hier vooraf melding van te maken. We kunnen geen retour zendingen accepteren waarbij voorafgaand geen contact is geweest.

Aanmelden defect product +

In het kort:

  1. Log in met uw Pakhuys27 account
  2. Ga naar het tabblad "Mijn gegevens"
  3. Kies "Retouren" uit het keuzemenu aan de linkerzijde
  4. Volg de stappen uit het retour-formulier en geef een reden van retour
  5. Wij mailen u de vervolgstappen, meestal dezelfde werkdag nog

Retouradres +

U kunt uw retour versturen naar:

Pakhuys27
TAV RMA [RMA nummer]
Provincialeweg 10a
3252 LR Goedereede
The Netherlands

Reparatie of vervanging +

Bent u benieuwd of wij uw product repareren of vervangen? Dit is afhankelijk van het type defect en zal per situatie bekeken moeten worden. We proberen het artikel altijd binnen twee werkdagen te testen en weer werkend te krijgen. Mocht reparatie geen oplossing bieden dan vervangen we het artikel voor een gelijkwaardig artikel. Dit zal meestal een nieuw artikel zijn, maar kan bijvoorbeeld ook een gebruikt exemplaar zijn geweest. De staat waarin het defecte artikel is verkregen is hierbij doorslaggevend.

Retourneren producten +

U kunt producten retourneren binnen de eerste 30 dagen na aanschaf. Het geld wordt dan binnen enkele werkdagen teruggestort.

Er zitten wel voorwaarden aan het retourneren en elke aanvraag wordt per geval bekeken. Bij retourneren geldt dat het product in een originele en onbeschadigde verpakking moet worden teruggestuurd. Indien er gebruikerssporen aanwezig zijn op de verpakking of het product (zoals een gebroken seal of krassen) dan rekenen we hiervoor minimaal -15% kosten van de aanschafwaarde. Dit percentage kan oplopen op basis van de staat waarin we het product retour krijgen.

Een retour is alleen aan te vragen per email, info@pakhuys.nl.